Logo
Meny
Søk

Gratis justering av ringstørrelse
Vi tilbyr én gratis justering per ring. Fristen for gratis justering er seks måneder fra du mottar ringen.

Når du er klar til å justere ringen tar du kontakt med oss på chat eller e-post. Vi sender deg en returlapp på e-post som du bruker til å sende ringen til oss. Det tar vanligvis to til fire virkedager fra vi får ringen i retur til den blir justert og sendt tilbake til deg. Vi dekker også fraktkostnadene.

Slik finner du passende størrelse
Vi anbefaler at du velger "Standard størrelse med ringmål" om du ikke vet størrelsen. Vi sender med et ringmål i forsendelsen, slik at dere sammen kan måle rett størrelse etter at ringen er overrakt, for deretter be oss etterjustere.

Ønsker du å bestille en ring som ikke skal være en overraskelse, eller kjøpe en ring til deg selv, men ikke vet hva som er riktig størrelse? Ta kontakt, så sender vi deg et ringmål som kan brukes til å ta riktig mål. Ringmålet sendes da som brev til adressen som du oppgir til oss. Dette må ikke sendes tilbake til oss og er helt gratis og uforpliktende.

Du kan også ta med en annen ring vedkommende bruker på den aktuelle fingeren til en lokal gullsmed og måle der. Vi anbefaler deg å ikke måle hjemme. Dette blir så å si alltid feil. Vi har opplevd flere ganger at folk har bommet med inntil ti størrelser. Dette kan for enkelte bli flaut når ringen overrekkes. Vår erfaring tilsier at det som regel er bedre å velge standard størrelse enn å ta mål hjemme.

Vi kan levere andre ringstørrelser
En del ringer kan leveres i andre størrelser enn de du kan velge mellom på produktsiden. Vi anbefaler deg å ta kontakt med oss om du finner en ring som ikke finnes i din størrelse. Det er godt mulig at vi kan levere den i ønsket størrelse.

×

Ordren er IKKE fullført! Vennligst les meldingen under for mer informasjon.

Etter en automatisk kredittvurdering har Klarna dessverre valgt å avvise din kjøpsforespørsel. Dette kan forekomme av ulike grunner. Vi anbefaler deg derfor å ta direkte kontakt med Klarnas kundeservice. Vår erfaring er at en samtale med Klarnas kundeservice kan hjelpe i slike tilfeller.

Velger du å betale med Klarna faktura eller Klarna konto, må du alltid oppgi ditt fulle navn, slik det står i passet ditt. Du må også oppgi adressen du er registrert med i Folkeregisteret. Gjør du ikke dette blir kjøpet automatisk avvist av Klarna.

Du kan også gå tilbake til kassen og fullføre kjøpet ved å velge kortbetaling (VISA/MasterCard).

Ta gjerne kontakt med oss om det er noe du lurer på.

help desk software